به گزارش روابط عمومی دانشکده جغرافیا، جلسه تودیع آقای دکتر مهران مقصودی و معارفه آقای دکتر سیدعباس رجائی به عنوان رئیس جدید موسسه جغرافیا در مورخ دو‌شنبه 24 بهمن ماه سال 1401 با حضور اعضاء محترم هیات علمی دانشکده جغرافیا و هیات رئیسه دانشکده برگزار شد.

در این جلسه دکتر کرامت اله زیاری رئیس دانشکده جغرافیا با بیان خیر مقدم به دکتر رجائی، از همکاری تمامی اساتید و محققین موسسه جغرافیا تشکر و قدرانی نموده و وجود اساتید پرتلاش را مهمترین و بزرگترین سرمایه برای این موسسه دانستند و اظهار داشتند: طی سال‌های گذشته اقدامات خوب و فعالیت‌های گسترده‌ایی با توجه شرح وظایف و ماموریت تعریف شده موسسه انجام شده است.

در ادامه این جلسه دکتر رجائی ضمن تشکر از هیات رئیسه محترم دانشکده و اعضا هیات علمی و تشکر از رئیس پیشین موسسه جناب آقای دکتر مقصودی اضافه نمودند: خوشبختانه موسسه جغرافیا توانسته جای خود را در میان سایر موسسات دانشگاه تهران و کشور باز کند که این مهم بدون تلاش‌های روسای قبلی امکان‌پذیر نبود. ایشان در ادامه با آرزوی موفیقت و بهروزی برای جناب آقای دکتر مقصودی، همکاری مستمر اعضا محترم هیات علمی دانشکده و دانشجویان محترم در سطح موسسه را امری مهم و حیاتی در ارتقا جایگاه و پیشبرد برنامه‌های تحقیقاتی موسسه جغرافیا دانست.

در انتهای این جلسه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از طرف هیات رئیسه دانشکده از زحمات دکتر مهران مقصودی طی تصدی دو دوره ریاست موسسه جغرافیا تقدیر و تشکر به عمل آمد.